Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb les tutores:
oscartijeras@ceipguillemdemontgri.com

dilluns, 23 de gener del 2012

Cançó de LA PAU

Bon dia a tots!

Sóm n'Ana, la mestra de música i vull deixar-vos aqui la cançó que varem aprendre el passat divendres.
Esperc que vos agradi i gaudiu molt cantant-la!!!

LA PAU


Canviant tots un poc
canviarem el món.

Si tu me mirares
i jo te mirara
voriem que som semblants.
Si tu m’escoltares
i jo t’escoltara
podriem cantar en PAU.

I discutir, i raonar,
sense renyir, sense atacar.
I en un principi
ja estem d’acord:
bella és la vida,
en PAU i amor.


Si tu me mirares
i jo te mirara
voriem que som semblants.
Si tu m’escoltares
i jo t’escoltara
podriem cantar en PAU.

Farem xiulets amb els fussells,
i de la pólvora, només castells.
No volem guerra.
No volem dol.
Busquem la PAU,
canviem el món.

6 comentaris:

  1. ana magrada molt la canço an que el divendres no epugut anar perque me vaig fer mal al brac una abraçada molt fort

    ResponElimina
  2. ana pe pos borra on el comentari que te fet solo jan que jo no se qui mala pusat no tot i la data

    ResponElimina
  3. M'agrada molt la canço.
    La canço esta molt chula

    ResponElimina
  4. hola ana m'agrada molt la canço i el meu pare sap tocarla un peto adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ResponElimina
  5. hola ana m'agrada molt ela canço i el meu pare no la sav tocar em podras dir el divendres les notes de la guitarra bueno et deixo adeuuuuuuuuuuuuuu un petonet gran

    ResponElimina
  6. Ana m' agrdat molt la canço ya me se un poquet de memoria i tambe me se un poquet el ritme

    ResponElimina