Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb les tutores:
oscartijeras@ceipguillemdemontgri.com

diumenge, 19 de febrer del 2012

DIA DE CONVIVÈNCIA CAN COIX-GUILLEM DE MONTGRÍ!

Hola nens! Aquí teniu un parell de fotos dels jocs que vàrem realitzar el divendres amb els nostres companys de l'escola del costat "C'an Coix". Són poques fotos perquè no va donar temps a fer-ne més! Esper què vos agradin perquè ens ho vàrem passar molt bé... Esperem poder tornar a compartir moments com aquest! Enhorabona a les dues escoles per l'esforç realitzat!

8 comentaris:

  1. maite les fotos tan sortit de maravilla

    ResponElimina
  2. candela carrasco torres21 de febrer del 2012, a les 12:40

    Hola Mayte les fotos te han sortit de maravilla

    ResponElimina
  3. hola Mayte estic a casa de la meva tita acab de sortir de la escola perque la meva mar m' recullit perque estic malalteta

    ResponElimina
  4. Me va agradar molt lo de Can Coix i he fet una amiga


    :D ;D :D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D ;D

    ResponElimina
  5. Estic molt contenta Alba!!

    ResponElimina
  6. Maite me va agrada molt estar am can coix i baig fer una amiga que es diu Carla

    ResponElimina