Bon
dia nins i nines,
A continuació
us deixo 4 reptes que us han proposat els alumnes de 5è i 6è per a realitzar durant
aquesta setmana. Ja sabeu que em podeu enviar vídeos, fotos o qualque comentari
al correu gmeducaciofisica@gmail.com o a l’instagram @sergio.efisica .
Buenos días chicos y chicas,
A continuación os dejaré una
presentación con 4 retos que os han propuesto vuestros compañeros de 5º y 6º
para ir haciendo durante esta semana. Ya sabéis que me podéis enviar vídeos,
fotos o algún comentario al correo gmeducaciofisica@gmail.com
o al instagram @sergio.efisica .
Repte 1: Canastiempo (Evolet
5è)
· Material: 5 peluixos o
altre objecte gran i tou, cistell i temporitzador.
· Objectiu: Ficar els 5
peluixos dins el cistell en màxim 15 segons.
· Normes: Fer els
llançaments amb una mà i a peu coix. Si és molt fàcil, podem allunyar el
cistell.
Repte 2: Posar-nos un llibre al
cap i sense que caigui ens hem d’acotar, tocar el terra i pujar sense que
caigui el llibre. (Vega 6è)
- 3r i 4t: repetir 4 vegades
· Repte 3: Botar a la comba (Lucía
6è)
- 3r i 4t: fer 10 bots
Variant: si no tenim comba o espai per utilitzar-la podem fer 10 bots a peu coix a cada costat d’una línea del terra.
Repte 4: Fer el llit. Es proposa
fer el llit mentre cantem una cançó, si ens oblidem de la cançó ajudarem a fer
una altra tasca de casa. (Lucía 6è)
MATEMÁTICAS:
¡Buenos días a todos y a todas! ¿Cómo estáis?
Hoy vamos a continuar con los ejercicios del cuaderno que voy a poner a continuación:
- - Haz una multiplicación y pon el nombre de sus términos:
- - Escribe estas sumas en forma de multiplicación:
2 + 2 + 2 + 2 + 2 = .............................
5 + 5 + 5 + 5 = .......................................
6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 = ............................
9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 = .........................
4 + 4 + 4 = .................................
- - Rodea las sumas que no puedes escribir en forma de multiplicación:
- - Une con flechas las multiplicaciones que dan el mismo resultado:
6 x 7 4 x 7
9 x 3 9 x 4
7 x 4 7 x 6
4 x 9 3 x 9
5 - Aplica la propiedad conmutativa y halla el resultado:
8 x 4 = 4 x 8 = 32 9 x 2 = ....... x ........ = ........
7 x 6 = ...... x ....... = ....... 6 x 9 = ....... x ........ = ........
9 x 5 = ...... x ....... = ....... 1 x 6 = ....... x ........ = ...
7- Calcula el doble de estos números, de dos formas distintas:
8- Escribe en forma de suma y de multiplicación el triple de estos números:
Además os dejo un pdf con 15 problemas para ir haciendo poco a poco, podéis acceder pinchando aquí: PROBLEMAS 3º.
¡Un abrazo enorme a todos y a todas!
Os echo mucho de menos.
hoola soy hugo para cuando es lo de mates
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