Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb les tutores:
oscartijeras@ceipguillemdemontgri.com

dimecres, 3 de juny del 2020

Dimecres 3/06/2020: socials + plàstica

Bon dia a tots i a totes!!
Com estau??

CIÈNCIES SOCIALS:

La setmana passada varem fer un mini-treball on havíeu de triar una ciutat d'Espanya i cercar informació interessant per compartir-la amb els vostres companys i companyes. 

Si clicau aquí, podreu vore les feinetes dels vostres companys. Us anim a seguir enviant-me cosetes els que encara no us heu decidit. 


CLICAU AQUÍ. 


Podeu posar aquí baix a un comentari quin és el lloc que us ha agradat més i a on us ha fet ganes anar de viatge! :) 

Enhorabona per les feines fetes, m'han agradat moltíssim!!




PLÀSTICA:

Avui us propós un repte que pens que us agradarà molt! UN REPTE FOTOGRÀFIC!! Com funciona?? A continuació posaré una foto on especifica una série de fotos que haureu de fer durant la setmana (veureu que posa una foto per dia, però si voleu, en podeu fer més d'una!). 

Quan les tengueu, les penjarem totes a una carpeta compartida perquè tots pugueu vore quines fotos tan polides heu fet.

QUÈ HEU DE FER?

- Triar com a mínim 15 fotos que us agradaria fer
- Amb permís de papà i mamà, agafar el mòbil per fer les fotografies. 
- Enviar-les a gmprimaria3@gmail.com amb un llistat com aquest: 

Exemple:

- Algo de lejos: foto a la que surt un ocell al cel. 
- Una señal: señal de STOP de davore ca meua.
- Unos ojos: els ulls de la meva mare. 

Aquí us deix el repte: 






Esper que us agradi i que disfruteu fent les fotos!!


Una abraçada enorme,
Alba. 














14 comentaris:

  1. Hola a todos soy Selena, me han gustado mucho vuestros trabajos, pero el que mas me a gustado es el de Madrid el de Julen.






























    ResponElimina
  2. Hola soy Laura R , el sitio que mas me ha gustado por ahora es Madrid el de Leire G.


    Un abrazo muy fuerte.

    Laura Rubio Rey.

    ResponElimina
  3. El que mas me a gustado es asturias que aunque no se su nombre por que no lo pone 😅 me ah gustado por dos cosas por los lagos covadonga y la cascada

    ResponElimina
  4. El que más me ha gustado ha sido Cuenca de Isma 👍

    ResponElimina
  5. daniela me ha encantado cuenca me gustaria ir

    ResponElimina
  6. Hola soy Laura Boned el que me a gustado mucho a sido el de Jaden porque an visitado el lago y la sagrada familia

    ResponElimina
  7. Hola soy Marcos Boned Rocha y me a gustado mucho el de Ismael me gustaría probar los huevos rotos con jamón y lo que más me a gustado es el puente si algún día voy a Cuenca me gustaría pasar por ahí.

    ResponElimina
  8. Hola Chicos soy Ari a mi me a gustado el de Laura R.,el de Julen y el de Hugo.

    ResponElimina
  9. Hola a todos! soy Leire G. y me encantaría ir a Asturias, de Laura R. En casa hemos pensado que ese viaje lo tenemos que hacer.

    ResponElimina
  10. hola soy Edna el que mas me ha gustado es el de Macarena de Málaga la familia de mi madre son de allí y me encanta ir

    ResponElimina
  11. Hola soy macarena el que mas me a gustado es el de edna de madrid es muy bonito con lo de disney yo nunca eh ido pero me gustaria ir con mis padres alli algun dia

    ResponElimina
  12. Hola amigos, soy Julen. Me han gustado mucho vuestros viajes pero los que mas LAURA R, SELENA, LUKA Y MARCOS.
    os echo de menos

    ResponElimina