Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb les tutores:
oscartijeras@ceipguillemdemontgri.com

dilluns, 25 de maig del 2020

DILLUNS 25/05/2020: VALORS/RELIGIÓ + CATALÀ

Bon dia a tots i a totes!!

Les feinetes per avui són les següents: 

VALORS:
Sessió de Valors: setmana del 25 al 31 de maig: “Les rutines”
  • Objectiu de l’activitat: donar-se compte que sovint repetim rutines, i això fa que no veiem altres possibilitats d’acció.
  • Situació: “L’altre dia el meu amic Joan ens va contar una anècdota de “la ceremonia de neteja de la seva peixera”. Ens va dir que era important canviar l’aigua i netejar a fons la peixera bastant sovint. Ell primer posava aigua dins de la banyera. L’aigua de la banyera tenia sempre la mateixa temperatura. Després, ell pescava amb una xarxa petita els peixos de colors i els depositava amb suavitat i precaució dins la banyera. Seguidament, buidava l’aigua bruta de la peixera, ja sense peixos, la netejava a fons i tornava a posar aigua neta. Finalment,  en Joan només li quedava tornar a agafar es peixos de la banyera i tornar-los a la peixera. Quan de sobte aquell dia, en Joan es va fixar com el seu gat Bigotis extasiat, mirava com nadaven els seus peixos dins la banyera. En Joan es va donar compte amb olta sorpresa, que encara que la banyera fos molt més gran que la seva peixera els seus peixos nedaven mantinguen una ruta molt tancada i de les dimensions de la seva peixera! No nadaven per tota la peixera! Per què feien això els seus peixos?”
  • Reflexions sobre la situació a contestar per escrit per ordinador o mitjançant paper. Llavor recordeu d’enviar-ho al meu correu: natalia.riera86@gmail.com. Espero que us agradi l’activitat. Salut i força, Natalia:
1.       Per què creus que els peixos en la banyera continuaven nadant en cercles petits com si estiguessin en la peixera?
2.      Què penseu què passaria si els peixos arriesgassin un poc i canviessin les dimensions de la seva ruta al nadar dins la peixera?
3.      Us agraden les repeticions? Quines coses feis durant el dia de la mateixa manera sempre? Quines avantatges té fer-ho sempre igual? Com us sentiu quan ho feis?
4.      Què ens podem perdre si no provem de fer una cosa d’una manera diferent o d’una altra forma?
5.      Quan feu alguna cosa nova, sentiu por?, de què?. I quan aquesta cosa nova que feu us surt bé, com us sentiu?

RELIGIÓ:


Activitat de 3er   Relat bíblic: L’anunciació de la Verge Maria


Resultado de imagen para asuncion de la virgen maria actividades ...
Els alumnes de 3er que fan Religió al llarg d’aquesta setmana el contingut que hem de treballar es “L’anunciació de la Verge Maria”. Abans de posar-nos a realitzar la tasca hem de seguir les següents recomanacions abans de començar:
-En primer lloc, els discents veuran i a la vegada han d’escoltar un vídeo el qual a continuació introduiré l’enllaç per a que puguin accedir al mateix:
https://www.youtube.com/watch?v=8KmUlbCdZMM 1. LA ANUNCIACIÓN
-Seguidament, l’alumnat hauran de cercar la cita bíblica Lc 1, 26-38 i hauran de cercar la sopa de lletres.




CATALÀ: 

Avui farem dos fitxes interactives per treballar la comprensió lectora. 
A la primera fitxa haureu de llegir diferents descripcions dels personatges del ClassDojo i després escriure el nom al lloc corresponent. Recordau que els noms propis s'escriuen amb la primera lletra majúscula. 

A la segona, veureu que ens parla de com és el rinoceront blanc amb molt de detall. Heu de llegir primer dues vegades el text sencer i després contestar les preguntes tipo test que teniu avall. 











Comprensió Lectora Rinoceront, una ficha interactiva de Lidi4
liveworksheets.com




Si teniu algun dubte, a partir de les 10:30 estiré conectada a la sala de Jitsi per si necessitau alguna cosa.
Podeu accedir clicant al següent enllaç: https://meet.jit.si/laclassede3rguillem 

Una abraçada molt forta a tots!!
Alba. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada