Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb les tutores:
oscartijeras@ceipguillemdemontgri.com

dijous, 14 de maig del 2020

English time: VERB TO HAVE GOT

Hi, kids!

Avui repassarem el verb TO HAVE GOT. Aquest vol dir TENIR. 
Aquest verb no us ve de nou, perquè ja el vareu practicar a segon.


Exemple: 
I've got a pencil (+)  (Jo tinc un llapis)
I haven't got a rubber (-) (Jo no tinc una goma)
Have you got a pen? (?) (Tens un boli?)
Yes, I have! (Sí que en tinc!)
No, I haven't! (No, no en tinc!)

Recordau que el haven't, està format per have not, que si el juntam, es converteix en haven't, desapareix la O i posam l'apòstrof.

Avui llegirem primer una història en forma de còmic.

 
 

 

 

Vocabulary que potser desconeixeu
wicked wizard: bruixot malvat
spell book: llibre d'encanteris
Quick: ràpid
trick: truc

Una vegada llegit, també el podeu veure en vídeo



Flashcards: 


 

 



A continuació podeu fer les següents activitats.









3 comentaris: