Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb les tutores:
oscartijeras@ceipguillemdemontgri.com

dijous, 7 de maig del 2020

I'm wearing videos!!


Hi, kids!!
All your videos were great!! You can watch them at the end!

Avui ens veurem, mirau com hem organitzat els grups. A veure si us podeu conectar tots. 

Els grups seran els següents:

Group 1  at 11:30,
per anar, clicau l'enllaç següent:





Group 2 at 12:00,
per anar clicau l'enllaç següent:





Per començar, abans de la videoconferència, veurem alguns videos. Aquí en Ryan ens ajuda amb la pronunciació.



Quan deim I'm wearing, estam utilitzant el verb PRESENT CONTINUOUS, que serveix per explicar el que estam fent en aquest precís moment. 

Us poso un video meu explicant i després una canço especial que hem preparat per valtros, amb el Ryan a la guitarra i veu. (Aquesta cançó és molt especial perquè la vaig aprendre d'una mestra molt especial també, la meva amiga Rose!) 


Teniu la lletra baix del vídeo per a que la canteu amb ell.



To make the present continuous, 
to be plus ING
I am, you are, he is, she is
To be plus ING
Are you listening? Are you working hard?
Yes I am! No, you're not!
Yes I am! No, you're not!
To make the present continuous, 
to be plus ING




Aquí teniu un video també per repassar





Per als que NO pogueu entrar al canal de la videoconferència us enllaço una activitat online.


Si no coneixeu el significat dels verbs podeu clicar en següent enllaç que us fa de traductor

Traductor google

No cal que me envieu l'activitat, si l'heu fet bé, GREAT!, si heu tingut errades, mirau quines han estat i corregiu! Una vegada fet només em cal que em poseu un comentari baix de l'entrada.


VIDEOS
Aqui baix teniu els videos que em vareu enviar la setmana passada. Els podreu veure tots després de la sessió.

















































Si falten videos m'ho podeu comunicar als comentaris i jo els buscaré, pensau que m'han arribat molts per whatsapp i per e-mail. 





2 comentaris:

  1. Leire G.: Listo Betty! Ha sido un poco difícil para mí.

    ResponElimina
  2. Hola Betty, soy Julen. He hecho el ejercicio, ha sido bastante difícil, he tenido que buscar el significado de muchos verbos, pero al final lo he conseguido :)

    ResponElimina